BRING DIE GEO RACER BREIE LEWE

27 AUGUSTUS 2021

Bring die Geo Racer Knit tot lewe

Hierdie herfs tref die Geo Racer Knit die Vivobarefoot-reeks. Die bende by Vivo HQ is al 'n rukkie opgewonde oor hierdie een – so die inhoudspan het Performance Designer, Lee Spiteri opgejaag vir die laagtepunt van die nuutste hoëprestasie Vivobarefoot-styl.

 

Met die inbel vanaf die sonnige enklaves van Essex, spring Lee reg in:

Die Geo Racer was nog altyd 'n puik presteerder – maar ons moet die regeneratiewe uitdaging aanpak en verandering versnel.

So, sit ontwerp hul voet neer?

Ha, ha - al die woordspeling, maat - al die woordspeling. Grappie eenkant, ja – ons moet voldoen aan die standaarde wat ons vir onsself gestel het oor volhoubaarheid. Vivo doen nie stywe skoene nie – maar ons is mal oor 'n stywe ontwerpopdrag. Dis waar die magie gebeur. Dit dwing nuwe benaderings af – sommige ontmoet ons, ander is 'n langer reis.

Hoe het die Geo Vivo se reeks gekomplimenteer? Wat is die geskiedenis daar?

Die oorspronklike Geo Racer het 'n nuutgeskepte spasie tussen ons heldeprodukte benut – die Tracker en die Primus. Die visuele DNA van die Primus het menslike anatomie, balans genoem, wat byvoorbeeld die belangrikheid van die groottoon beklemtoon. Met die oorspronklike Geo wou ons wys op die ath-ontspanningswêreld - om die aktiewe versameling uit te brei.

Wat het met die Geo Racer 2 ontwikkel?

Ons het die estetiese ontwikkel – die gevoel heroorweeg. Ons het die oorlegsels in die toonkas verloor. Dit sluit aan by Vivo se missie om minder skoene te maak – en gee die kliënt die naaste ervaring daaraan om kaalvoet te gaan. Minder boonste in die buigarea beteken selfs meer vryheid tussen die middelvoet en die tone. Visueel het ons die handelsmerkelemente en kleurpalet opgespeel. Geo 2 het 'n twee-laag-gemanipuleerde gaas gehad - sodat ons tonale kontraste kon kry. Dit alles het dit 'n bietjie meer houding gegee, as jy wil.

Hou van die Geo Racer-diepduik, Lee. Is die breër ambisie vir die Knit hoofsaaklik om die aantrekkingskrag vir kliënte in die ath-ontspanningsmark te vergroot?

Glad nie. Dit is nie 'n 'óf-of' nie – jy weet, dit het sekerlik die voorkoms wat dit perfek maak om in die buurt op te staan. Maar dit is tegniese, prestasie-skoene – moenie daaroor twyfel nie. Kruisfiks, optel – daardie dissiplines vereis balans en die rol wat die voet speel is fundamenteel. Of jy kan akrobaties raak soos die atlete wat ons ontmoet het wat kalisthenics doen . Wanneer jy die voorkoms, die buigsaamheid en gevoel meng – hoe dit balans en krag verbeter – is dit net 'n baie elegante oplossing wat oor leefstyl en aktief sit.

  

Om terug te gaan na regeneratiewe ontwerp en die uitdagings van volhoubaarheid die hoof te bied – waar kom ontwerp vir die planeet in jou proses in?

Wat ook al die gaping in die mark is, of die gaping in ons aanbod – ons beginpunt is altyd die dringende behoefte om volhoubare skoene daar buite te kry. By Vivo raam ons dit as regeneratiewe skoene. Met die Geo Racer Knit wou ons die deure van ons eie standaarde afblaas - ons volhoubaarheidsmatriks - die Knit 100% herwinbaar maak.

Het dit gewerk?

Nie soos ons gehoop het nie – maar dit is die reis – dit is wat die kliënt nie sien nie. As ons maar net nuwe materiaal gehad het wat oorgee aan maklike herstel, en die regte bronbewyse het. Dit is die droom – ons werk daaraan. Altyd leer en verken.

Klink soos noodsaaklike Vivo-eienskappe. Maar ook, lastig; hoe balanseer jy dit uit?

Ons het gefokus op oplossings vir die einde van die lewe en hoe om die meeste uit Vivo-skoene te kry. In die toets was die terugvoer van die span by ReVivo dat volwaardige 'n drama skep.

Nie die volgende Netflix-sensasie soort drama nie?

Ha! Nie seker iemand wil 'n boksstel oor TPU hê nie. Wees versigtig waarvoor jy wens! TPU – dit word ook die no-sew genoem, of die modderskerm op hierdie spesifieke styl. Dit is waar die boonste aan die sool bind. 100% gebreide bokant beteken die gebreide bind baie goed, direk aan die sool. Geen modderskerm nie. Groot in teorie – perfek in teorie …

Maar?

Lelik as dit kom by einde-van-lewe oplossings en die opknapping van gebruikte voorraad vir herverkoop. Die finale Geo Racer Knit het die geen-naaldwerk of modderskerm wat dit makliker maak om te herstel. Die afweging wat ons hier gemaak het, was om die lewe van hierdie Geo Racer Knit so veel as moontlik te verleng. Ons gaan die regte pad.

Enige ander veranderinge om die vraag na hulpbronne te verminder?

Daar is 'n skoon gebreide 'rou-rand' op die enkelkraag – so ons sny materiaal en verwerk daar. Visueel hou ek van hoe stropend daardie rug uitgedraai het.

 'n Positiewe rigting rondom, dan. Sal ons die tegniese doen?

Gedink jy sal nooit vra nie! Op die grond is ons gepatenteerde padsool – dit is die dunste wat ons het. Die knoppies is 2,5 mm met 1 mm diepte, so jy sal die sensoriese terugvoer deurgaans aanblaas. Die sjabloon verander nie – breë tone-boks en super buigsaam, soos altyd.

Binne is daar 'n verwyderbare Ortholite-binnesool – wat ons help om ons eko-matriks te telling, wat 100% herwin word uit PET (plastiekbottels, voor- en naverbruiksafval, ens.). Kliënte wat vir die eerste keer kaalvoet ervaar, sal hulle dalk wil inhou totdat hulle aanpas of kaalvoet oorgaan, soos ons sê, terwyl jou voete versterk.

Perfek. En op die opwindingversterker – van een tot tien, slaan jy 11?

Al die pad! Ek is mal oor die Brei – dit is nie spog nie – maar dit is vet. En daar is brutale kleure wat oor die komende maande daal. Ek bedoel, mense mag dalk dink 'n salmpienk nommer kan te veel vir hulle wees - maar kyk na die afrigters onder by jou gimnasium. Sommige van daardie fluoro-kombinasies kan jou uitkyk! So, ongetwyfeld, minimale reëls, maar ons het die ruimte om die palet aan te skakel en 'n Vivo-lens daarop te hou.

 

Die bedoeling is altyd 'n wegbeweeg van, 'sy's', na style wat nie 'n ophef oor geslag maak nie. Dit is 'n pragtige reeks, as ek die Vivo-ontwerpspan kan vergroot. Dit is 'n wonderlike produk vir nuwe kliënte - en - lewensgewys - gaan dit bene hê ... bene? Het ek net...

Los kommentaar

Let asseblief daarop dat kommentaar goedgekeur moet word voordat dit gepubliseer word

.button, .button-label, .shopify-challenge__button, .customer button { opacity: 70% !important; }